Monday, July 30, 2012

i like cosmoderm

nk share sikit pasal produk cosmoderm ni..x sampai seminggu aku try produk buatan malaysia ni..tp trus trg aku ckp,produk ni sgt la terbaikkkkkkk...setakat ni aku just pakai sabun pencuci muka dan krim siang/mlm cosmoderm..muka aku ni berminyak,tp bila pakai produk ni muka aku dah kurang berminyak..tu x sampai semingggu aku try..lps2 ni x tau la plk kan..krim dia plak sgt2 lembut bila kita apply kat muka.tp..bau dia??????x de la wangi mcm produk2 lain tu...tp x  la busuk ok....bau dia bese2 je...nama pun produk campuran minyak tea tree,so korang phm2 la sndiri ek..harga dia pun murah...berbaloi2...
satu lg msalah nye produk ni susah bebenor nk dapat tau x????memusing2 aku cari..just ada jual di guardian/watson dan farmasi2 terpilih je...guardian kt alamnda tu pun aku dah terjah..just ada 2 3 jns je yg lain x de stock...aku beli ni pun kebetulan singgah kat farmasi kt puchong..tu pun x byk...beli online blh..tp x syok la.x blh nk belek2..hihiii..so kalau sape2 ada mslah kulit bermyk mcm aku ni blh la try...

pelembab ni blh pakai mlm dan siang...jimat..jimat...

pencuci muka jenis sabun..ada mcm2 jns lg,tp ni je yg ado...nk wat mcm mano kn...hontam sajo lah...

No comments:

Post a Comment